- SerB nem gyakran használja az Orosz ágat összehasonlításra.
- Amint megmozdul egy tank, abban a pillanatban "mozgónak" van tekintve álca érték szempontjából.
- A fenti szabály minden osztályra vonatkozik.
- Egy játékos kérdezte a fejlesztés prioritása a WoWs-en van vagy máshol. SerB azt mondja hogy a WoWs egy másik fejlesztő stúdió csinálja.
- A lövedék sebessége lassabb mint a való életben, hogy jobban érvényesüljenek a "képességek" (előre célzás)
- Egy ágyú minden lövedékének ugyan annyi a sebessége, hogy ne zavarja össze a játékosokat.
- Az csak egy pletyka hogy ha rossz beosztásokat kapsz akkor szervert kell váltani hogy "resetelve" legyen az MM.
- A talajellenállás nem a tank súlyához kötött - a súlynak az erőáttétel számolásában van szerepe.
- Fejlesztik a feljelentő rendszert ami majd figyelembe veszi a "megbízhatóságot is".
- SerB nem lát problémát a régebben berakott tankokkal: "Ha Veider csapata talál valami problémát a statisztikákban akkor majd javítjuk."
- SerB azt mondja az alternatív tanktestek berakása NEM azt jelenti a jelenlegi kapacitás problémák megszűnnek. Hozzáteszi nem lesz nagy gond mivel az újabb tanktesteknek elérhetőek lesznek a régebbi modulok.
- Jelenleg úgy tervezik hogy a tanktesteket a felfüggesztésekhez kötik.
- A Havoknak nem lesz hatása a lövedék viselkedésre.
- 0 sebzés lövések eltüntetése a játékból? "Még nincs eldöntve, megvitatjuk."
- Object 140 modellje át lesz dolgozva de majd csak a HD modellkor.
- He lövedék az ellenfél csövébe: A "robbanás" nem mindig a cső végén történik hanem ott ahol találkozik a csővel. De a cső végének a lövése mindig 0 DMG találatot eredményez.
- Lehet hogy az alternatív tanktesteknek "zárolva" lesznek a moduljaik. Például a T-54-nél a régebbi test lehet csak az alap toronyot használhatja az LB-1 ágyúval.
- Nem buffolják a tankok látótávját.
- Hiányzó US prémium TD? "Nem garantálunk szimmetriát a prémium tankok között."
- Úgy tűnik volt egy szuperteszt opció amikor a pályákon elhelyezett bunkerek lőttek a közel érkező tankokra.
- A fejlesztők nem raktak be nyerési arány/időszak statisztikát, mert a játékosok nagy részének fájdalmat okozna, és akik nagyon akarják modok által úgy is megtudják.
- Evilly: Lesz egy egyesített indítő a WG játékoknak.
- Az elhagyó és AFK büntető rendszer tervek szerint a 9.1-ben jön.
- A captcha rendszer amit Evilly említett olyan lenne hogy "ha a napi csaták száma meghalad egy számot, akkor be kell írni egy captcha kódot a következő csata elött". Ez csak egy terv és nem egy végleges döntés.
- Vannak már capthca kódot a játék fájljai között. Ez Kína miatt van.
- Az orosz forumról törölték a botos topicokat mivel a játékosok nem lehetnek 100%ig biztosak hogy a célpont bot vagy ember. Úgy tűnik a botok hisztérikus reakciót váltanak ki a közösségekben.
- A játékosoknak van befolyása a fejlesztésre (Volt egy petíció 200k játékossal a CW-vel kapcsolatban. Ez valahogy befolyásolta a fejlesztést.)
- Hivatalos WG hozzá állás a botokhoz: "Elismerjük a problémákat a botokkal, Warpack stb. De az állítólagos 100k bot használó nem komoly és erősen el van túlozva."
- Átlagosan egy egész rendszeren való munka (pl arty újraegyensúlyozás) 6 hónapig tart.
- Új anti-bot rendszert fejlesztenek már fél éve, előzetes ETA a 9.2
- Tervbe van egy új indító ami megvizsgálja majd az exe fájlt. (Hackek után)
- Jelenleg bannolják a játékosokat akiknél észlelik a Warpackot és komponenseit. De ez időbe telik.
- A WG örül annak hogy nem raktak be lehetőséget arra hogy játékosok egymás közt adjanak át ezüstöt, mert "az megtörtné a játék fő örömét - a fejlesztést és fejlődést."
- A legnagyobb probléma a Hall of Fame-el hogy a bannolt játékosok nem tűnnek el azonnal. Ezt hamarosan javítják.
- WG a hűségesség irányelvét követi: Evilly azt mondja a WG hűséges a felhasználóihoz és ad a játékosoknak második és harmadik esélyt. A bot accountokat resetelik, de vannak akiket azonnal bannolnak (visszaesők).
- Úgy tűnik csak 10% visszaeső, de eza szám még mindig nagy Evilly szerint.
- Mind az anti-bot 1.0 (jelenlegi) és az anti-bot 2.0 használja azokat a scripteket amiket a bot programok.
- A Python scripetek azért hagyják nyitottan hogy a játékosok tudjanak olyan modokat csinálni amiket olyan dolgokat tartalmaznak amit a WG még nem tudott berakni, vagy alacsony prioritással rendelkeznek.
- Tegnapelőtt (7.2.2014), 67 embert bannoltak az Orosz szerveren botolásért.
- CRC sum (MD5) ellenőrzés hasznossága megkérdőjelezhető és erőforrás igényes Evilly szerint. Mond pár példa játékot ahol van de könnyen kikerülik.
- WG jelenleg gondolkodik PvE dolgokon - plusz tréningek a játékosoknak amik kisebb küldetésekből állnának és gondolkodásra kényszerítenék a játékosokat. "Egyéni küldetésekének" hívják.
- Dolgoznak a feljelentő rendszeren: "De féljetek használni"
- WG-nek van valami belső szó filtere: Ha egy játékos sértő a chatben és például 10 játékos jelenti akkor megnézik az előző beszélgetéseit is sértő szavakra. Bele értve a szavak gyökerét és slangeket is.És ha sokat találnak akkor bannolnak.
- Lesz magas szintű Japán prémium tank, de egyelőre nincs időpont.
- Severogorsk át lesz dolgozva a 9.0-ban
- 2014-ben 2 új normál tank ág lesz és 5-6 prémium tank.
- 9.0-ban jönnek a történelmi csaták.
- Egy pályát 3-4 hónapig csinálnak, a tesztelés nélkül.
- A történelmi csatákkal lesznek történelmi pályák, történelmi tank összeállítások, respawn és történelmi jutalmak.
- Lesz egy új rendszer Lesz egy új rendszer azok büntetésére akik előbb elhagyják a csatát: ha valaki elöbb kilép mint hogy a tankja megsemmisült volna, akkor nem mehet másik csatába más tankkal amíg ki nem jön az előző csatából az előző tankja. Ez a rendszer a 9.1-ben jön.
- A 9.2-ben bekerül egy captcha rendszer a WoT-ba.
- Lehet hogy lesz egy második engedélyezési réteg a WoT-ba.
- Az új indító (nagy eséllyel) hoz egy új ellenörző rendszert is. Gyakorlatilag az indítóba is be kell majd írni jelszót, és lehetséges lesz "titkos kérdést" csinálni.
- Jelenleg az utolsó tesztfázisban van az a rendszer amivel vissza állíthatók lehetnek majd az accountok (prémium vagy legénység visszaszerzésre)
- A WG figyeli az olyan oldalakat ahol csalások vannak és jelenti őket a szolgáltatójuknak, de ez a folyamat nagyon lassú Oroszországban.
- Lesz új prémium és normál hangár a 9.0-ban.
- A WoT játékosok 70%-a 28-30 év között van Evilly szerint.
- "feedback" rendszert terveznek a feljelentő rendszerhez: ha feljelentesz valakit és bannolják akkor kapsz róla visszajelzést.
- A 9.0-ban jön a Chat 2.0.
- A statisztikád elrejtése még tervben van de alacsony prioritással .
- A WG dolgozik egy "Erődítmény" rendszeren. Gyakorlatilag egy bázis lenne a klánnak a kliensen belül amit fejleszteni lehet majd.
- Az "erődítmény" rendszeren kívül klán pontozást is terveznek.
- Az egyik PvE ötlet (Evilly kedvence) például hogy napi 5 küldetés lenne minden tank osztálynak. Például egy könnyű tankkal menj át a Monastery pályán és közbe lőjj ki célpontokat és ezekért jutalmak lennének.
- A másik PvE ötlet a klasszikus ellenséges hullámok elleni védelem.
- Volt hogy játékos IP-t is bannolt a WG. Az ok halálos fenyegetés volt.
- A "white corpses" mod nincs bannolva.
- Minden héten csinál a Wg egy listát az illegális arany árus oldalakról és elküldi a googlenek.
- A fejlesztők vizsgálják az állítólagos FPS csökkenést a high end számítógépeken (Win8)
- A fejlesztők tudnak a "manipulált" századokról.
- Storm megerősíti hogy a 8.11 FOV megjelenik az éles szerveren.
- Lehet hogy később majd a játékosok maguk álíthatják a FOV-ot.
- Salva Makarov állítása szerint a WoT bent vana Top 5 legeredményesebb MMO közt.
- A minimapon látható tanknevek idén jönnek.
- Úgy tűnik az Orosz 85mm és 100mm lövegek újra lesznek majd egyensúlyozva (régebben volt szó róla hogy az oroszok átütés/sebzését a Kínaiéval egyeztetik)
- US T58 Nehéz tank nem lesz.
- A lövés gyorsaság egyensúly paraméter (ahogy a torony mozgás is)
- A sérült citromsárga nézőke nem ad rosszabb látótávot.
- A botok accját resetelik de nem törlik "mert ez gondoljuk korrektnek" ($_$)
- Az egész WG botkereső rendszer az ismételt bot vizsgálaton alapszik.
- WoWp 1.2 patch nem hoz "képesség alapú MM-et", de a kezdők nem kerülnek tapasztaltak ellen (csata szám alapján)
- Elméletileg lehetséges lenne visszarakni a 12. harciszintet és beállítani hogy kevesebb tank használja, de egyelőre kiveszik teljesen.
- Lehet hogy a SU-76 és SU-85 megjelenik majd a Kurszki történelmi csatában, HEAT lövedék nélkül.
- A történelmi csaták jövedelmezősége más lesz mint a War Thunderben. Úgy tűnik "kényszerítve" leszel hogy vegyél pár aranylőszert is (egy nagy történelmi lőszer csomagban), lehet hogy a jövedelmezőség ezt vissza tükrözi majd.
- Egyelőre nincs tervben hogy az alternatív tanktestek plusz HP-t is adjanak, de nincs kizárva.
- Nem lehetséges együtt futtatni a WoT-ot és WoWp ugyan azzal az accountal.
- A TD-k is kapnak majd alternatív tanktesteket.
- Az alternatív tanktestek a felfüggesztéshez lesznek kapcsolva.
- Storm megerősíti hogy a T49 idén jön.
- Sheridan a WoT-ban? "nincs rá esély"
- Storm nem örül annak hogy egy tank "eltűnhet" amikor nem mozog és "újra megjelenik" amikor elindul. Gondolkodik rajt hogy kéne ezt megváltoztatni.
- A vertikális célzás segítés opcionális lesz.
- Storm azt mondja az illegális modok ellen lehet használni CRC checksumot vagy memoria észlelést de "nem egyszerű berakni őket és nem eredményesek", könnyen kikerülhetők.
- "relatív hamar" lesz majd egy új mód a CW-hez
- Lehet hogy a nyitott tetős tankok nerfelve lesznek (2,5%al), de a legénységük nyitott tetős bónuszt kap.
- A KV-5 nem kerül vissza boltba.
- Yurko2F elmagyarázza hogy működik az álcarendszer:
- "Az álca érték egy együttható. Példának vegyük a 0.5-öt - Ez azt jelenti hogy egy tank aminek 400m a látótávja az a 0,5 álca értékkel rendelkező ellenfelet (400*0,5)=200m-ről látja meg. A mozgás és lövés növeli az álcaértéket, az álca háló és képesség pedig csökkenti. Az egyedi értékeket nem áruljuk el, ezeket kilehet találni gyakorló szobából."
- Ha egy tanknak maxos álca képessége van és a másiknak maxos látótávolság növelő képessége van, nem lehet megmondani melyiknek van nagyobb előnye. Mind azon múlik hogy "ki néz".
- Nem lesz olyan opció ami meggátolná hogy csapattársra lőj ha az van célkeresztben.
- Azért lett harmadik teszt mert a fejlesztők találtak egy hibát és javítaniuk kellett. (tesztelni kellett)
- Storm megkérdezte a játékosokat mivel foglalkozzon a WG a WoT-ban:
- WG tud a botokról és küzdenek ellenük, de azt is mondja sokkal kevesebb van mint ahogy az emberek gondolják, "kevesebb mint 1%".
- Új anti-bot rendszer fejlesztés alatt.
- Storm azt mondja hogy túlzás az hogy minden csatában van 1-2 bot.
- Storm azt mondja büntetni fogják az AFK és kilépő játékosokat.
- Storm azt mondja a North-West pálya a 8.11-ben rendben van.
- Storm elismeri hogy egyensúly problémák vannak a Severogorsk és Sacred Valley pályán.
- Az összes új "problémás" pályát is ugyan azok csinálták akik a régi pályákat.
- Komarin vagy megint át lesz dolgozva, vagy teljesen ki lesz véve .
- Storm felfedi a könnyű tankokkal kapcsolatos terveket:
- "Befogunk rakni magas szintű könnyű tankokat (T7-8) a fő nemzeteknek (Amerikai, Orosz, Német). A régi könnyű tankok csata szintejei meg lesznek változtatva és talán buffolva is lesznek, "könnyebé próbáljuk tenni a könnyű tankok életét"."
- Nincs T9-10 könnyű tank jelölt még a fő nemzeteknek se.
- US LT ág a Chaffee-től kezdődik. Jelöltek a T49 és T92.
- A roaming 2014ben jön.
- Egy játékos arra panaszkodott hogy nincs értelme annak hogy egy kis kupola sebzésével teljes sérülést kapjon egy tank. Storm azt mondja a fejlesztők gondoltak arra hogy bizonyos részeken kevesebb legyen a sebzés de ez csak zavart okoznak a játékosok között.
- A fejlesztők gondolkoznak azon hogy külső modul sérül nagy erejű lövedékkel akkor a sebzés egy része átmenne.
- Storm azt mondja a WoTot folyamatosan optimalizálják . Például a 8.11-ben sokaknál jobb az FPS:
- KV-220 nem lesz nerfelve mert túl kevésvan belőlük ahhoz hogy jelentősek legyenek.
- MM jól működik jelenleg, az egyetlen probléma a hosszabb várakozási idő T8-nál.
- Storm azt mondja jelenleg nem érdekes artyval játszani a nagy célzási idő miatt.
- Lesz Amerikai prémium TD. A jelöltet már megtalálták.
- Nem lesz külön pálya a Csapatnak.
- Nem lesz korlátozva a TD-k száma. Egyensúlyozással lesznek szabályozva a TD-k.
- A történelmi csaták mechanizmus több részben érkezik. Például a garázs csaták mechanizmus később érkezik.
Forrás: https://wot-kpp.blogspot.hu/