Jövőbeli fejlesztések a WOT-ban

2014.02.13 11:30
  • Nagy változás:  A fejlesztők úgy döntöttek kiszedik a 12. harcszintet a 8.11-ben. Az ok az hogy ez egy olcsó módja a T8-as várakozási idő csökkentésének és plusz ösztönzőt ad a T10 kifejlesztéséhez. Ez egy játékos ötlete volt és jónak találták. 
  • A 9.1-ben lesz egy rendszer amitől az AFK játékosok akik alig mozognak (ez kevésbé érvényes lassú járművekre), nem sebeznek semmit és még pár feltételt teljesítenek, 0XP és creditet kapnak. 
  • Lesz egy új anti-teamkill rendszer: Figyelembe veszi a  modul sebzést, lánctalp lelövést stb. A teamkillerek fizetik majd az egész javítást és még 10/20/30 százalék büntetést is kapnak. A pontos százalékot még tesztelik.
  • SerB nem gyakran használja az Orosz ágat összehasonlításra. 
  • Amint megmozdul egy tank, abban a pillanatban "mozgónak" van tekintve álca érték szempontjából.
  • A fenti szabály minden osztályra vonatkozik. 
  • Egy játékos kérdezte a fejlesztés prioritása a WoWs-en van vagy máshol. SerB azt mondja hogy a WoWs egy másik fejlesztő stúdió csinálja. 
  • A lövedék sebessége lassabb mint a való életben, hogy jobban érvényesüljenek a "képességek" (előre célzás) 
  • Egy ágyú minden lövedékének ugyan annyi a  sebessége, hogy ne zavarja össze a játékosokat.
  • Az csak egy pletyka hogy ha rossz beosztásokat kapsz akkor szervert kell váltani hogy "resetelve" legyen az MM.
  • A talajellenállás nem a tank súlyához kötött - a súlynak az erőáttétel számolásában van szerepe.
  • Fejlesztik a feljelentő rendszert ami majd figyelembe veszi a "megbízhatóságot is". 
  • SerB nem lát problémát a régebben berakott tankokkal: "Ha Veider csapata talál valami problémát a statisztikákban akkor majd javítjuk."
  • SerB azt mondja az alternatív tanktestek berakása NEM azt jelenti a jelenlegi kapacitás problémák megszűnnek. Hozzáteszi nem lesz nagy gond mivel az újabb tanktesteknek elérhetőek lesznek a  régebbi modulok. 
  • Jelenleg úgy tervezik hogy a tanktesteket a felfüggesztésekhez kötik. 
  • A Havoknak nem lesz hatása a lövedék viselkedésre. 
  • 0 sebzés lövések eltüntetése a játékból? "Még nincs eldöntve, megvitatjuk."
  • Object 140 modellje át lesz dolgozva de majd csak a HD modellkor. 
  • He lövedék az ellenfél csövébe: A "robbanás" nem mindig a cső végén történik hanem ott ahol találkozik a  csővel. De a cső végének a lövése mindig 0 DMG találatot eredményez. 
  • Lehet hogy az alternatív tanktesteknek "zárolva" lesznek a moduljaik. Például a T-54-nél a régebbi test lehet csak az alap toronyot használhatja az LB-1 ágyúval. 
  • Nem buffolják a tankok látótávját. 
  • Hiányzó US prémium TD? "Nem garantálunk szimmetriát a prémium tankok között." 
  • Úgy tűnik volt egy szuperteszt opció amikor a pályákon elhelyezett bunkerek lőttek a közel érkező tankokra. 
  • A fejlesztők nem raktak be nyerési arány/időszak statisztikát, mert a játékosok nagy részének fájdalmat okozna, és akik nagyon akarják modok által úgy is megtudják.
  • Evilly: Lesz egy egyesített indítő a WG játékoknak. 
  • Az elhagyó és AFK büntető rendszer tervek szerint a 9.1-ben jön. 
  • A captcha rendszer amit Evilly említett olyan lenne hogy "ha a napi csaták száma meghalad egy számot, akkor be kell írni egy captcha kódot a következő csata elött". Ez csak egy terv és nem egy végleges döntés.
  • Vannak már capthca kódot a játék fájljai között. Ez Kína miatt van.
  • Az orosz forumról törölték  a botos topicokat mivel a játékosok nem lehetnek 100%ig biztosak hogy a célpont bot vagy ember. Úgy tűnik a botok hisztérikus reakciót váltanak ki a közösségekben. 
  • A játékosoknak van befolyása a fejlesztésre (Volt egy petíció 200k játékossal a CW-vel kapcsolatban. Ez valahogy befolyásolta a fejlesztést.)
  • Hivatalos WG hozzá állás a botokhoz: "Elismerjük a  problémákat a botokkal, Warpack stb. De az állítólagos 100k bot használó nem komoly és erősen el van túlozva."
  • Átlagosan egy egész rendszeren való munka (pl arty újraegyensúlyozás) 6 hónapig tart. 
  • Új anti-bot rendszert fejlesztenek már fél éve, előzetes ETA a 9.2
  • Tervbe van egy új indító ami megvizsgálja majd az exe fájlt. (Hackek után) 
  • Jelenleg bannolják a játékosokat akiknél észlelik a Warpackot és komponenseit. De ez időbe telik. 
  • A WG örül annak hogy nem raktak be lehetőséget arra hogy játékosok egymás közt adjanak át ezüstöt, mert "az megtörtné a  játék fő örömét - a fejlesztést és fejlődést."
  • A legnagyobb probléma a Hall of Fame-el hogy a bannolt játékosok nem tűnnek el azonnal. Ezt hamarosan javítják. 
  • WG a hűségesség irányelvét követi: Evilly azt mondja a WG hűséges a felhasználóihoz és ad a játékosoknak második és harmadik esélyt. A bot accountokat resetelik, de vannak akiket azonnal bannolnak (visszaesők). 
  • Úgy tűnik csak 10% visszaeső, de eza  szám még mindig nagy Evilly szerint. 
  • Mind az anti-bot 1.0 (jelenlegi) és az anti-bot 2.0 használja azokat a scripteket amiket a bot programok. 
  • A Python scripetek azért hagyják nyitottan hogy a  játékosok tudjanak olyan modokat csinálni amiket olyan dolgokat tartalmaznak amit a WG még nem tudott berakni, vagy alacsony prioritással rendelkeznek.
  • Tegnapelőtt  (7.2.2014), 67 embert bannoltak az Orosz szerveren botolásért. 
  • CRC sum (MD5) ellenőrzés hasznossága megkérdőjelezhető és erőforrás igényes Evilly szerint. Mond pár példa játékot ahol van de könnyen kikerülik.  
  • WG jelenleg gondolkodik PvE dolgokon - plusz tréningek a játékosoknak amik kisebb küldetésekből állnának és gondolkodásra kényszerítenék a  játékosokat. "Egyéni küldetésekének" hívják. 
  • Dolgoznak a feljelentő rendszeren: "De féljetek használni"
  • WG-nek van valami belső szó filtere: Ha egy játékos sértő a chatben és például 10 játékos jelenti akkor megnézik az előző beszélgetéseit is sértő szavakra. Bele értve a szavak gyökerét és slangeket is.És ha sokat találnak akkor bannolnak. 
  • Lesz magas szintű Japán prémium tank, de egyelőre nincs időpont. 
  • Severogorsk át lesz dolgozva a 9.0-ban
  • 2014-ben 2 új normál tank ág lesz és 5-6 prémium tank. 
  • 9.0-ban jönnek a  történelmi csaták. 
  • Egy pályát 3-4 hónapig csinálnak, a tesztelés nélkül.
  • A történelmi csatákkal lesznek történelmi pályák, történelmi tank összeállítások, respawn és történelmi jutalmak. 
  • Lesz egy új rendszer Lesz egy új rendszer azok büntetésére akik előbb elhagyják a csatát: ha valaki elöbb kilép mint hogy a tankja megsemmisült volna, akkor nem mehet másik csatába más tankkal amíg ki nem jön az előző csatából az előző tankja. Ez a rendszer a 9.1-ben jön. 
  • A 9.2-ben bekerül egy captcha rendszer a WoT-ba. 
  • Lehet hogy lesz egy második engedélyezési réteg a WoT-ba. 
  • Az új indító (nagy eséllyel) hoz egy új ellenörző rendszert is. Gyakorlatilag az indítóba is be kell majd írni jelszót, és lehetséges lesz "titkos kérdést" csinálni. 
  • Jelenleg az utolsó tesztfázisban van az a rendszer amivel vissza állíthatók lehetnek majd az accountok (prémium vagy legénység visszaszerzésre) 
  • A WG figyeli az olyan oldalakat ahol csalások vannak és jelenti őket a szolgáltatójuknak, de ez a folyamat nagyon lassú Oroszországban. 
  • Lesz új prémium és normál hangár a 9.0-ban.
  • A WoT játékosok 70%-a 28-30 év között van Evilly szerint. 
  • "feedback" rendszert terveznek a  feljelentő rendszerhez: ha feljelentesz valakit és bannolják akkor kapsz róla visszajelzést. 
  • A 9.0-ban jön a Chat 2.0. 
  • A statisztikád elrejtése még tervben van de alacsony prioritással .
  • A WG dolgozik egy "Erődítmény" rendszeren. Gyakorlatilag egy bázis lenne a klánnak a kliensen belül amit fejleszteni lehet majd. 
  • Az "erődítmény" rendszeren kívül klán pontozást is terveznek. 
  • Az egyik PvE ötlet (Evilly kedvence) például hogy napi 5 küldetés lenne minden tank osztálynak. Például egy könnyű tankkal menj át a Monastery pályán és közbe lőjj ki célpontokat és ezekért jutalmak lennének. 
  • A másik PvE ötlet a klasszikus ellenséges hullámok elleni védelem. 
  • Volt hogy játékos IP-t is bannolt a WG. Az ok halálos fenyegetés volt. 
  • A "white corpses" mod nincs bannolva.
  • Minden héten csinál a Wg egy listát az illegális arany árus oldalakról és elküldi a googlenek.
  • A fejlesztők vizsgálják az állítólagos FPS csökkenést a high end számítógépeken (Win8)
  • A fejlesztők tudnak a "manipulált" századokról.
  • Storm megerősíti hogy a 8.11 FOV megjelenik az éles szerveren.
  • Lehet hogy később majd a játékosok maguk álíthatják a FOV-ot.
  • Salva Makarov állítása szerint a WoT bent vana  Top 5 legeredményesebb MMO közt. 
  • A minimapon látható tanknevek idén jönnek. 
  • Úgy tűnik az Orosz 85mm és 100mm lövegek újra lesznek majd egyensúlyozva (régebben volt szó róla hogy az oroszok átütés/sebzését a Kínaiéval egyeztetik)
  • US T58 Nehéz tank nem lesz.
  • A lövés gyorsaság egyensúly paraméter (ahogy a torony mozgás is)
  • A sérült citromsárga nézőke nem ad rosszabb látótávot.
  • A botok accját resetelik de nem törlik "mert ez gondoljuk korrektnek" ($_$)
  • Az egész WG botkereső rendszer az ismételt bot vizsgálaton alapszik. 
  • WoWp 1.2 patch nem hoz "képesség alapú MM-et", de a kezdők nem kerülnek tapasztaltak ellen (csata szám alapján) 
  • Elméletileg lehetséges lenne visszarakni a 12. harciszintet és beállítani hogy kevesebb tank használja, de egyelőre kiveszik teljesen. 
  • Lehet hogy a SU-76 és SU-85 megjelenik majd a  Kurszki történelmi csatában, HEAT lövedék nélkül.
  • A történelmi csaták jövedelmezősége más lesz mint a War Thunderben. Úgy tűnik "kényszerítve" leszel hogy vegyél pár aranylőszert is (egy nagy történelmi lőszer csomagban), lehet hogy a jövedelmezőség ezt vissza tükrözi majd. 
  • Egyelőre nincs tervben hogy az alternatív tanktestek plusz HP-t is adjanak, de nincs kizárva. 
  • Nem lehetséges együtt futtatni a WoT-ot és WoWp ugyan azzal az accountal.
  • A TD-k is kapnak majd alternatív tanktesteket. 
  • Az alternatív tanktestek a felfüggesztéshez lesznek kapcsolva. 
  • Storm megerősíti hogy a T49 idén jön.
  • Sheridan a WoT-ban? "nincs rá esély"
  • Storm nem örül annak hogy egy tank "eltűnhet" amikor nem mozog és "újra megjelenik" amikor elindul. Gondolkodik rajt hogy kéne ezt megváltoztatni. 
  • A vertikális célzás segítés opcionális lesz. 
  • Storm azt mondja az illegális modok ellen lehet használni CRC checksumot vagy memoria észlelést de "nem egyszerű berakni őket és nem eredményesek", könnyen kikerülhetők. 
  • "relatív hamar" lesz majd egy új mód a CW-hez
  • Lehet hogy a nyitott tetős tankok nerfelve lesznek (2,5%al), de a legénységük nyitott tetős bónuszt kap.
  • A KV-5 nem kerül vissza  boltba. 
  • Yurko2F elmagyarázza hogy működik az álcarendszer:
  • "Az álca érték egy együttható. Példának vegyük a 0.5-öt - Ez azt jelenti hogy egy tank aminek 400m a látótávja az a 0,5 álca értékkel rendelkező ellenfelet (400*0,5)=200m-ről látja meg. A mozgás és lövés növeli az álcaértéket, az álca háló és képesség pedig csökkenti. Az egyedi értékeket nem áruljuk el, ezeket kilehet találni gyakorló szobából."
  • Ha egy tanknak maxos álca képessége van és a másiknak maxos látótávolság növelő képessége van, nem lehet megmondani melyiknek van nagyobb előnye. Mind azon múlik hogy "ki néz".
  • Nem lesz olyan opció ami meggátolná hogy csapattársra lőj ha az van célkeresztben. 
  • Azért lett harmadik teszt mert a fejlesztők találtak egy hibát és javítaniuk kellett. (tesztelni kellett)
  •  Storm megkérdezte a játékosokat mivel foglalkozzon a WG a WoT-ban:
  • WG tud a botokról és küzdenek ellenük, de azt is mondja sokkal kevesebb van mint ahogy az emberek gondolják, "kevesebb mint 1%".
  • Új anti-bot rendszer fejlesztés alatt. 
  • Storm azt mondja hogy túlzás az hogy minden csatában van 1-2 bot.
  • Storm azt mondja büntetni fogják az AFK és kilépő játékosokat.
  • Storm azt mondja a North-West pálya a 8.11-ben rendben van.
  • Storm elismeri hogy egyensúly problémák vannak a Severogorsk és Sacred Valley pályán.
  • Az összes új "problémás" pályát is ugyan azok csinálták akik a régi pályákat. 
  • Komarin vagy megint át lesz dolgozva, vagy teljesen ki lesz véve .
  • Storm felfedi a könnyű tankokkal kapcsolatos terveket: 
  • "Befogunk rakni magas szintű könnyű tankokat (T7-8) a fő nemzeteknek (Amerikai, Orosz, Német). A régi könnyű tankok csata szintejei meg lesznek változtatva és talán buffolva is lesznek, "könnyebé próbáljuk tenni a könnyű tankok életét"."
  • Nincs T9-10 könnyű tank jelölt még a fő nemzeteknek se. 
  • US LT ág a Chaffee-től kezdődik. Jelöltek a T49 és T92.
  • A roaming 2014ben jön.
  • Egy játékos arra panaszkodott hogy nincs értelme annak hogy egy kis kupola sebzésével teljes sérülést kapjon egy tank. Storm azt mondja a fejlesztők gondoltak arra hogy bizonyos részeken kevesebb legyen a  sebzés de ez csak zavart okoznak a  játékosok között. 
  • A fejlesztők gondolkoznak azon hogy külső modul sérül nagy erejű lövedékkel akkor a sebzés egy része átmenne.
  • Storm azt mondja a WoTot folyamatosan optimalizálják . Például a 8.11-ben sokaknál jobb az FPS: 
  • KV-220 nem lesz nerfelve mert túl kevésvan belőlük ahhoz hogy jelentősek legyenek. 
  • MM jól működik jelenleg, az egyetlen probléma a hosszabb várakozási idő T8-nál.
  • Storm azt mondja jelenleg nem érdekes artyval játszani a nagy célzási idő miatt. 
  • Lesz Amerikai prémium TD. A jelöltet már megtalálták. 
  • Nem lesz külön pálya a Csapatnak.
  • Nem lesz korlátozva a TD-k száma. Egyensúlyozással lesznek szabályozva a TD-k.
  • A történelmi csaták mechanizmus több részben érkezik. Például a garázs csaták mechanizmus később érkezik.